Shrink
Henry Carter, a jaded therapist-to-the-stars, uses marijuana to forget his troubles. His first pro bono case puts him in touch with Jemma, a troubled teen who lives far from the glamour of the Hollywood Hills. Confronted with her real problems, Henry wonders, given his current state of mind, if he can help Jemma find answers to her questions.