Snoop Dogg - In Session 2008
Snoop is known primarily for his achievements in the music industry, as a gangsta MC. This live intimate performance features hits like “Drop It Like It's Hot,” “My Medicine,” “Sensual Seduction,” “Waste Of Time,” and many more.