Sound of Silence
When her father ends up in the hospital after a mysterious accident, Emma flies back from New York to her hometown in Italy and spends the night at her parents house. In a terrifying series of scares and supernatural events, she faces an evil entity that is connected to a cursed radio and realizes that silence is the only salvation. When things get bad, Emma will have to unveil the dark secret behind the radio to survive the night and protect the ones she loves.