Sri Lanka By Mini Magic Bus
Ludovico de Maistre, Gabriele Saluci, Daniel Mazza and Stefano Cantarini are four friends who have decided to travel across Sri Lanka by mini bus in an amazing journey filled with sensational encounters, hilarious moments and embarrassing situations.