Stand-Up Shorts
Amazon Funnies presents Stand Up Shorts a series with 4 stand-up sets that bring you unlimited laughs in 15 minutes. Join us on this one hour long laughter ride with Shreeja Chaturvedi, Aadar Malik, Ramya Ramapriya and Shankar Chugani.