StreetDance 2
UK's The Sunday Mirror gives this 4 stars calling it "EYE-POPPING & SPECTACULAR!" To beat the world's best dance crew, streetdancer Ash (Falk Hentshel), with new friend Eddie (George Sampson), set off to gather the greatest streetdancers from around Europe, falling in love with beautiful salsa dancer Eva (Sofia Boutella) in Paris. With landmark locations, the most spectacular dance fusion of Latin and Street ever seen and featuring streetdance legends Flawless and Akai, the sequel to global smash hit StreetDance is bigger, better, bolder and back!