The Cherry Bombz - Live from London
The Cherry Bombz 'Live From London' performance brings their hard rock / glam sound to the UK stage. Performing their greatest songs to an full house this shows the band in fine form. Includes: 'House Of Ecstasy', '100 Degrees In The Shade', 'Pin Up Boy', 'Oil And Gasoline', 'Sweet Pretending' and more..