The Decemberists - A Practical Handbook
Led by a group dynamic that embraces experimentation even as it celebrates classic pop and folk forms, The Decemberists are firmly established as a completely original happening in the world of contemporary indie rock. This DVD captures the band in the midst of their rise to prominence with a live recording of a performance at the Roseland Theater in Portland, Oregon on November 4, 2005.