The Dissident
When Washington Post journalist Jamal Khashoggi disappears after entering Saudi Arabia's consulate in Istanbul, his fiancée and dissidents around the world are left to piece together the clues to a brutal murder and expose a global cover-up perpetrated by the very country he loved.