The Doors - Live at the Isle of Wight Festival 1970
August 1970: With Jim Morrison's ongoing Miami obscenity trial casting an ominous shadow over the band, The Doors flew to England to play the Isle of Wight Festival. Waiting for them at 'The Last Great Festival' were over 600,000 fans who had already torn down the barriers, crashed the gates, and enjoyed performances by the world's top acts such as Jimi Hendrix, The Who, Miles Davis and Joni Mi...