The Endless Summer
They call it The Endless Summer, the ultimate surfing adventure, crossing the globe in search of the perfect wave. From the uncharted waters of West Africa, to the shark-filled seas of Australia, to the tropical paradise of Tahiti and beyond, two California surfers, Robert August and Mike Hynson, accomplish in a few months what most people never get to do in a lifetime - they live their dream. Director Bruce Brown created a film so powerful it has become a timeless masterpiece that continues to capture the imagination of every new generation. When it first played in theaters, audiences lined up to see it again and again, spellbound by its thrilling excitement and awesome photography. But in fact, what's most compelling about the film is the surfing itself and once you've seen it your search may never end.