The Exchange
A socially awkward but highly enterprising teenager decides to acquire a "mail order best friend"; a sophisticated exchange student from France. Instead, he ends up importing his personal nightmare, a cologne-soaked, chain-smoking, sex-obsessed youth who quickly becomes the hero of his new community.