The Florida Project
The Florida Project is the story of precocious six-year-old Moonee (Brooklynn Kimberly Prince) and her ragtag group of friends whose summer break is filled with childhood wonder, possibility and a sense of adventure. Living at a motel in the shadow of Disney World, Moonee is seemingly oblivious to the struggles of adults around her, including mother Halley (Bria Vinaite) and motel manager / father-figure Bobby (Willem Dafoe). A vibrant yet heartbreaking portrait of life on the fringe, the film garnered critical acclaim at both the Cannes and Toronto Film Festivals.