The H-Man
Singer Chikako Arai (Yumi Shirakawa) is hassled by police and criminals who want to find her drug dealer boyfriend. Chikako says that he vanished, and that the clothing he was wearing was found at the site of his disappearance. After learning of the incident, scientist Dr. Masada (Kenji Sahara) goes to the police and explains that radiation from hydrogen bombs has turned some people into creatures that can kill by touch. Police must hustle if they're to prevent more deaths.