The November Man
Code named "The November Man"; Peter Devereaux (Pierce Brosnan) is an extremely dangerous and highly trained ex-CIA agent, who is lured out of quiet retirement on a very personal mission. He must protect a valuable witness, Alice Fournier, (Olga Kurylenko) who could expose the truth behind a decades-old conspiracy. He soon discovers this assignment makes him a target of his former friend and CIA protégé David Mason (Luke Bracey). With growing suspicions of a mole in the agency, there is no one Devereaux can trust, no rules and no holds barred.