The Sadness
The city of Taipei suddenly erupts into bloody chaos as ordinary people are compulsively driven to enact the cruelest and ghastly things they can imagine. Murder, torture, and mutilation are only the beginning... A young couple is pushed to the limits of sanity as they try to reunite amid the violence and depravity. The age of civility and order is no more.