The Sorcerer's Apprentice
Magic is everywhere in Disney's The Sorcerer's Apprentice—the fun family adventure from the creators of National Treasure. Balthazar Blake (Nicolas Cage) is a modern-day sorcerer with his hands full defending Manhattan against dark forces. When a seemingly average kid shows hidden potential, Balthazar takes his reluctant recruit on a crash course in the art and science of magic to become the ultimate sorcerer's apprentice. Experience more extraordinary thrills, heart-stopping action and spectacular special effects than you can imagine as these unlikely partners show us that the real world is far more magical than we ever knew!