To the Bone
Ellen is an unruly 20-year-old anorexic girl who spent the better part of her teenage years being shepherded through various recovery programmes, only to find herself several pounds lighter every time. Determined to find a solution, her dysfunctional family agrees to send her to a group home for youths, which is led by a non-traditional doctor. Surprised by the unusual rules, Ellen must discover for herself how to confront her addiction and attempt self-acceptance.