Tommy Emmanuel - Center Stage
Center Stage is a live Tommy Emmanuel concert filmed in 2007 at the Big Room at the Sierra Nevada Brewery in Chico, CA. In this film, Tommy is performing at the top of his game. It features some of his live show stapes such as 'Mombasa', 'The Beatles Medley', 'Tall Fiddler' and more. There's even a drum solo on the guitar.