Toto - Falling In Between
This concert was recorded at Le Zenith in Paris in March 2007 in front of a wildly enthusiastic sell-out crowd. It captures Toto rocking at their hardest and most powerful and giving a new life to all their best loved tracks. The band formed in LA in the late 70's by a group of friends who were all much in demand session musicians. They went on to epitomize the classic American pop/rock sound o...