Trap House (with BSL/ British Sign Language)
In El Paso, Texas an undercover DEA agent and his partner embark on a game of cat and mouse with an audacious group of thieves: their own rebellious teenagers. The teens begin to rob from a dangerous cartel, using their parents' tactics and top-secret intel.