Trash Surf and Gold
An architect with a promising career awaiting him, François has an epiphany and abandons everything setting out on an improbable quest to discover the philosopher’s stone of surfboards. This avid surfer dreams of reusing our rubbish by transforming it into surf-worthy vessels—free and environmentally friendly.