Twice Born
Gemma visits Sarajevo with her son, Pietro. 16 years earlier, they escaped the war torn city while Diego, the boy's father, remained behind. As she tries to repair her difficult relationship with Pietro, she also confronts her past: the time when she met and fell in love with Diego. Now, a revelation awaits her - one that will force her to face the full extent of her loss, the true horror of war and the redemptive power of love.