Uncharted
Treasure hunter Victor Sullivan recruits Nathan Drake to help him recover a 500-year-old fortune. What starts out as a heist becomes a globe-trotting, white-knuckle race to reach the prize before the ruthless Santiago Moncada can get his hands on it.