Vivre
Klô Pelgag and director Laurence “Baz” Morais have united to imagine the virtual grand premiere of Notre-Dame-des-Sept-Douleurs, the concert. During COVID she was unable to play the songs from her new album in front of an audience, Klô has then decided to present a concert film filled with fantasy. This spectral concert is an epic surprise party, an unparalleled birthday bash, as well as the mise en abîme of a bucket list. Klô Pelgag will take risks while accompanying viewers into a world of special effects and bizarre experiences. Braving the elements to present an immersive concert film, she will be joined by some fifteen musicians, making up the band “Les grands-mères à broil”, as well as several technicians/spectators. An uncompromising journey out of time – a must see!