Walking On Sunshine
Do you remember your first holiday romance? Taylor does, the only problem is her sister is now marrying him... After a whirlwind romance, Maddie, fresh from a long-term relationship, is preparing to marry gorgeous Raf and has invited her sister Taylor to the wedding in Puglia, Italy. Unbeknownst to Maddie, however, Raf is Taylor's ex-holiday flame, and the love of her life... and that is just one of the set-backs on their road to happily ever after. Featuring '80s pop classics such as Human League's Don't You Want Me Baby, Madonna's Holiday, Cyndi Lauper's Girls Just Wanna Have Fun, and Wham's Wake Me Up Before You Go Go to name but a few, WALKING ON SUNSHINE is the feel-good musical of the year!