When in Rome
Disillusioned with romance, Beth, an ambitious New Yorker (Kristen Bell), travels to Rome, where she plucks magic coins from a special fountain. The coins attract an assortment of odd suitors, including a sausage merchant, a street magician and an artist. But when a persistent reporter (Josh Duhamel) throws his hat in the ring, Beth wonders if his love is the real thing.