Wild Bill Hickok
Legendary lawman and gunslinger, Wild Bill Hickok, is tasked with taming the wildest cow-town in the west. While delivering his own brand of frontier justice, the infamous gunfighter's reputation as the fastest draw in the west is put to the test.