Windowless
It has been 35 years since Maria left her newborn in a baby window. With the help of the authorities, she tracks down her daughter and meets Caroline for the first time. A DNA test is to prove their kinship. An increasingly close relationship develops between Maria and Caroline. However, unfulfilled expectations and quiet accusations threaten to break it time and again. The two women struggle – until the result of the DNA test is available.