Zazie - Trabendo Session 2005
French singer and songwriter Zazie presents her most requested songs in this live concert performance. By this time her album Rodéo had just gone platinum in France. This is the second album since La Zizanie (2001) that occupies the top charts, not only in France, but also in Europe.