Zero 2 Hero
Start at zero, and go to hero! Jackson Hole's premiere skiers and riders are sending it bigger than ever before off massive cliffs and neck-deep powder. Highlights include rocket-biker Xan Grayson riding 80mph wheelies through the streets of downtown Jackson, Jeff Leger hucking his meat without a parachute off of 100 foot cliffs, and Jessica McMillan skiing the deepest powder in Wyoming.