100 Day Hotel Challenge
Married real estate developers Brian and Mika Kleinschmidt compete against each other to transform two dated hotels in North Carolina within 100 days.
Brian and Mika Kleinschmidt bring in new teammates to renovate the next space, which is the first and last impression of the hotel: the lobby, team Mika has no lobby and must build one from scratch, and they're looking to pull out a win.
With both hotels lacking amenities, Brian and Mika Kleinschmidt are taking the competition outdoors, and they're spending big to create much needed outdoor lounge areas.