12 oz. Mouse
Follows the adventures of Mouse Fitzgerald, an unapologetic drunken mouse with a background in espionage and a complete lack of memory.
Fitz travels to the corn dog farm, taking Roostre, Golden Joe and Peanut Cop captive; he has another flashback in which his wife encounters the Shadowy Figure.