With crime in schools on the rise, the Los Angeles Police Department send young-looking officers undercover as high school students to investigate drug trafficking and abuse.
The cynical captain of a police undercover unit leads young rookies as they infiltrate groups of high-school criminals.
Penhall and Hanson enter an elite prep school to investigate a girl's death and discover an on-campus drug operation.