4MINUTES
University student and son of a wealthy business owner Great (Bible Wichapas Sumettikul) suddenly gains a supernatural ability to see four minutes into the future. While unexpected, Great's newfound power allows him opportunities to change his life trajectory by making better choices than he originally would have. As he explores the potential of his ability, he meets surgical resident Tyme (Jes Jespipat Tilapornputt), who shows him compassion despite his flaws. The more time Great and Tyme spend together, the closer they grow together – and Tyme might have an even larger influence on Great than either of them could predict.