4th and Loud
Players and coaches try to turn Los Angeles' new KISS-themed professional arena football team into a winning franchise.
The LA KISS are approaching the upcoming season with high ambitions despite crucial setbacks and some bad scrimmages.
Despite the players' distractions and clashing interests, the home opener proves forming the LA Kiss to be a successful business venture.
Brett Bouchy attempts to fix the team's problems by firing one of the coaches after a humiliating loss at home.