90 Day Fiance: Happily Ever After?
A look at the progress of relationships explored in the original series, including moving away from hometowns and pregnancy struggles.
It's Only The Beginning
Danielle and Mohamed, Loren and Alexei, Russ and Paola, and Melanie and Devar, look back on their journeys and realise their newlywed lives have not gotten easier.
Danielle struggles with Mohamed's departure, as he considers moving to Miami with a woman he met online; Loren and Alexei fight over a secret; Paola takes a modelling job to help her and Russ' finances.
Mohamed enjoys his time with Luisa; Paola plans a visit to Miami without Russ to further her modelling career.
Mohamed and Luisa enjoy their life in Miami, but things soon take a turn; Danielle wonders if she's ready to move on after meeting a new man; Loren and Alexei travel to Israel; Paola arrives in Miami.
Alexei is torn on learning that his parents are not doing well; Mohamed and Luisa have a big fight; Danielle finally gets Mohamed's attention; Paola's new endeavour goes too far; Kyle and Noon discuss moving to Thailand.
Mohamed arrives in Ohio and finds himself at Danielle's mercy; Alexei is devastated to find that his friends in Israel have turned on him; Melanie is faced with another surprise about Devar's family; tensions rise between Brett and his family.