A Infância de Romeu e Julieta
Romeu and Julieta dance together and they are fascinated by each other. Leandro Monteiro calls the police and tells them to go to the Sports Center party. Fausto recognizes Romeu.
Mariana reminisces tragic moments from the past. Dimitri receives an invitation from the Pedalzera's. Vera runs over Julieta. Romeu learns that Julieta is from the Campos family.
Romeo goes to Julieta's house. Telma does some skating. Romeu and Julieta's parents tell their stories about the rivalry between the Campos and the Monteiro's.
Julieta discovers that Rômulo is Romeu Monteiro. Romeu looks for Julieta on social media. Fausto tells Hélio that the new business of the neighborhood is from Monter.
Monter Mercado is now open. Mariana gets angry and confronts Vera. Julieta is not allowed to have contact with the Monteiro family.
Romeu gets lost on Vila's side and finds Julieta. Alex tries to get close to Romeu and Rosalina. Daniel has an idea to help Flores' Warehouse.