Abandoned
Maryland Gristmill
Jay, Dan, and Mark search for forgotten relics in an abandoned 18th-century gristmill in Westminster, Md.
The team find a stash of vintage gas station gear, but when it comes to taking these objects home, Jay's negotiating skills are put to the test.