About Love
Li Xiao Xi (Wang Zi Wen) has long been cautious when it comes to romance, preferring serious commitment to casual dating. However, she hasn't always had great luck, leading her to develop complicated feelings about actually falling in love. An unexpected encounter with Xiao Bei (Liu Yu Ning) changes everything, as his steadfast loyalty and commitment seem to be just what Xiao Xi needs. At the same time, Xiao Xi's steady companionship allows Xiao Bei to let go of past emotional hurt and look toward the future instead of staying stuck in the past. Will their budding relationship result in true love and healing for both of them? This drama was adapted from the web comic of the same name by Gong Yuan Qian.