Adorableness
The comedy clip show hosted by James Davis that serves up cute, snuggly, adorable clips; also seen are cute kids that turn sour, furry dogs that attack, and little old ladies.
Alyson Hannigan, Ross Mathews, and Dulcé Sloan join James Davis to keep it clean in Cute Cursers, go undercover with some In-Fur-Trators, and pop the question in I Do.