Twelve-year-old Finn travels the Land of Ooo righting wrongs and battling evil alongside his magical dog, Jake.
Slumber Party Panic
Finn and Princess Bubblegum accidentally create Candy Zombies, and summon all the Candy People to a slumber party to protect them.
Trouble In Lumpy Space
Finn and Jake travel to Lumpy Space in order to cure Jake of the lumps after he is bitten by Lumpy Space Princess at Princess Bubblegum's Mallow Tea Ceremony.
The Ice King abducts Finn and Jake and takes them to his collection of kidnapped princesses. They must free the princesses before the Ice King can marry one of them.
To prove their skill to Princess Bubblegum, Finn and Jake begin a quest to retrieve the Enchiridion, a legendary hero's handbook, which they must endure many trials to receive.
Finn and Jake find a small, fun-loving creature and adopt it, but soon discover the harm they have done by taking it from its habitat.