Africa's Deadliest
In Africa, animals have adapted to their conditions with an array of complex weapons for battle. Elephants, the cape fur seal, great white shark, and hippopotamus are just some of the species to do so.
Opportunists
Observes how strategy, brute strength and even pure luck play a part in African predators' hunt for food.
River Rivals
Explores the rivers of Africa, which have long been held in myth and legend for the life they bring and the monsters they hide.