After Us
On the eve of the high-profile launch of the BEE Forum, Mathias, Éloïse, Nina, James, Alma and Elias execute a plan they have been preparing for months.
The group's balance wavers; at the BEE Forum, Elias manages to infiltrate the crisis unit set up by the bosses, but they drag their feet about yielding to the demands.
Just as he prepares to call for help, Antoine gets critically injured. He survives solely due to Éloïse's knowledge and thanks to Alma and James, who take the risk of going into town to find supplies to treat him.
With Elias held captive by Lyne's father's men, the Phoenix family is forced to negotiate. They agree to release Lyne in a high-stakes exchange to ensure Elias's safe liberation.
As the colony is surrounded by the police, everyone faces their fate; Sandro, Sony and Antoine are released, but some of the Phoenix flee through the forest, where the fire is spreading.