Agent X
Vice President Natalie Maccabee is initiated into a covert world of danger; a secret version of the Constitution endows Natalie with her own secret agent to be deployed in times of crisis; the daughter of FBI Director Stanton is kidnapped.
The Enemy of My Enemy
One of John's former nemeses steals an arsenal of nuclear warheads; John must work with an old enemy to rescue a scientist; Natalie and Malcolm try to protect John's identity.
John breaks the protocol of the Agent X Brotherhood to protect his former lover; Natalie, Malcolm, and Judge Thorne work to unmask members of a conspiracy.
The cabal trail leads John to a Mexican town where he is drawn into a feud between a drug lord and the town's police chief.
A biological weapon is used in a failed assassination attempt on a government official; John, Natalie, and Malcolm must stop a domestic terrorist group from deploying a virus.
John accompanies Natalie on clandestine peace talks between the Mexican government and Marxist insurgents; the group is stranded when their helicopter is shot down.