All In
Get the sounds and feels of what it’s like for Julian Wilson, Lakey Peterson, Jordy Smith and Carissa Moore as they take on the World Surf League Championship Tour.
The calm before the storm
As the surfers prepare for their next event, they reflect on their season so far. For Julian Wilson and Lakey Peterson, a world title is possible, while Carissa Moore and Jordy Smith want to go big.
For Jordy Smith, Lakey Peterson, Julian Wilson and Carissa Moore each moment leading to competition is critical. See surfboards get unpacked, coffee consumed and a birthday celebrated in France.
We've seen the pre-event preparations of surfers Julian Wilson, Lakey Peterson, Carissa Moore and Jordy Smith. Now it's time for them to take on top talent at the Quiksilver & Roxy Pro France.
Lakey Peterson and Carissa Moore regroup at home before the final event of their season in Maui, while the pressure is on for Jordy Smith and Julian Wilson in Portugal.
As the 2018 season draws to an end, Jordy Smith, Carissa Moore, Julian Wilson and Lakey Peterson spend quality time with family, friends and coaches before the final two events of the year in Hawaii.