All or Nothing: Toronto Maple Leafs
The players, coaches, and staff of the Toronto Maple Leafs strive for success on the ice and behind the scenes as they compete in a season played entirely in Canada due to Covid-19.
Playoff Habits
The Leafs are off to a great start, but head coach Sheldon Keefe wants the team to focus on building Stanley Cup habits and instil playoff-style values from the get-go.
The Pieces on the Board
As they move toward the halfway point of the season, players manage various injuries; Tavares works on his game, Mikheyev wants to up his ice time, and Vesey looks to stabilise himself in the line-up.
With the playoffs just around the corner, Zach Bogosian and Zach Hyman sustain injuries; Nick Foligno joins the team; Matthews chases the NHL's goal-scoring title.