Allegiance
A young CIA analyst who specialises in Russian affairs learns a shocking secret: his parents are covert Russian spies who were deactivated decades ago.
Teamwork
Katya is forced to tell a lie that ends up causing a rift between Alex and Mark; Alex starts working on a CIA-FBI task force.