Almost Human
Skin
The investigation into a murder and a missing persons case leads Kennex and Dorian into the world of sexbots; Kennex tries to deal with his past.
Detective Kennex and Dorian attempt to keep some hostages safe as Captain Maldonado negotiates with their captors.
A friend of Kennex working undercover in a drug investigation finds his cover blown, and Kennex and Dorian turn to Rudy Lorn for help.
Detective John Kennex and Dorian are tasked with protecting the only remaining witness in a major murder trial, while Captain Maldonado faces off with the defendant.
When Kennex and Dorian investigate a strange death at a hospital, they discover a black market for vital organs; Dorian reconnects with a decommissioned DRN.