Ambulance Australia
Follows the extraordinary call-takers, dispatchers and paramedics in the field as they face high-pressure, life-or-death situations on the job - daily.
Paramedics Rick and Amie must rush into action when they receive a call about a 51-year-old man suffering a heart attack, and they are the closest responders.
A team of paramedics and a helicopter medical crew rush to save a cyclist with serious head injuries; paramedics are scrambled to deal with a spate of party drug overdoses on Sydney's Oxford Street late on a Friday night.